רוצים לעלות במסת השריר?

הכנתי לכם את התוכנית האולטימטיבית 💪

מספיק לנסות ולהתאכזב כל פעם מחדש

גם אני הייתי שם בתחילת הדרך – הייתי רזה וחלש (וחסר ביטחון) וחיפשתי דרכים לעלות המסת השריר.

מצאתי הרבה מידע ותוכניות באינטרנט, ועדיין כמה שלא התאמנתי לא הייתי מרוצה מקצב ההתקדמות. ידעתי שאני עושה משהו לא נכון (או כמה דברים..) אבל לא ידעתי מה.

האשמתי בהתחלה את הגנטיקה שלי, אחר כך את אבקת החלבון, את חילוף החומרים, אבל בסופו של דבר הבעיה הייתה שלא עבדתי עם תוכנית מסודרת שמותאמת אליי.

עלייה במסת השריר לוקחת זמן, ולכן כדי להגיע לתוצאות אופטימליות כדאי לעקוב אחרי תוכנית שאנחנו יכולים להתמיד איתה לאורך זמן, גם מבחינת האימונים וגם מבחינת התזונה.

עם התוכנית האולטימטיבית אתם מסודרים

קודם כל יהיה חשוב לסדר את הראש מכל המיתוסים והדעות הסותרות ששמעתם לגבי עלייה במסת השריר, מה כן עושים ומה לא כדי לפתח שרירים בצורה האופטימלית, גם לגברים וגם לנשים.

נעבור בהתחלה על מה באמת צריך לעשות מבחינת התזונה ומבחינת האימונים – מי, מה, כמה ולמה כדי לעלות במסת השריר בקצב המהיר ביותר, ולאחר מכן נגיע לחלק החשוב ביותר, בו תקבלו ממני את התוכנית האולטימטיבית שתוכלו להתאים לעצמכם, לפי הנתונים שלכם, ההעדפות שלכם מבחינת התזונה והאימונים, הרמה שלכם והזמן בשבוע שאתם יכולים להקדיש לאימונים.

גם אם אתם רוצים להתאמן בבית או בחוץ, וגם אם אתם רוצים להתאמן בחדר הכושר, התוכנית האולטימטיבית תדאג לכם עם אפשרויות לכל מצב ולכל רמה, כך שתהיה לכם תוכנית שמותאמת אליכם כדי שיהיה לכם קל לעקוב אחריה ולראות תוצאות מספקות.

עכשיו הזמן לראות תוצאות 🙂

מה אתם מקבלים?

  • סרטוני הסבר על תזונה ואימונים לפיתוח שרירים אופטימלי.
  • סרטון הסבר על התוכנית האולטימטיבית לעלייה במסה.
  • תפריט שתוכלו להתאים לנתונים והתזונה שלכם.
  • תוכנית אימון שתוכלו להתאים לרמה וההעדפות שלכם.
  • תמיכה ומענה על שאלות ממני.

בואו לקבל את המיטב ממעל עשור של ניסיון בתחום הכושר והתזונה ⬇